The New Originals' Spring/Summer 2022
"Mathlete" campagne is geïnspireerd op de persoonlijke ervaring van regisseur Ebeneza Blanche. Hij toont het leven van tieners in een Ghanese kostschool. Blanche hoopt met de campagne een licht te werpen op het onderwijssysteem in Ghana, die de aandacht vestigt op preppy sweaters, vesten en broeken. De foto's zijn ouderwets geschoten door fotograaf Kwabena Seyki Appiah-nti.
Blanche haalt herinneringen op aan zijn tijd op de kostschool en zegt: "Being a troublesome teenager raised partly in the western world, my mother always said to me 'Keep on and I’ll send you off to Ghana as punishment.'" Hierop volgt hij met: "My experience there was immensely disciplinary and I found it hard to fit in. The surroundings, language and culture were very different from what I was used to."
Vorige week werd de campagne al losgelaten met een trailer van een korte film. Met de korte film willen zei de visie van Ebeneza Blanche visualiseren. Bekijk hieronder de trailer van de korte film.
Aanbevolen Video
Scroll om verder te lezen