Nike zet vol in op Kim Kardashian en kondigt nieuw merk NikeSKIMS aan

18 feb , 17:00 NEWS
schermafbeelding 2025 02 18 om 165309
Nike en Skims van Kim Kardashian hebben officieel de lancering aangekondigd van hun gezamenlijke sportmerk, NikeSkims. Het doel van NikeSkims is volgens Nike om een nieuwe standaard te zetten in de wereld van fitness- en sportkleding voor vrouwen.
NikeSkims is de eerste samenwerking waarbij Nike een volledig nieuw merk opricht met een externe partner. De collectie richt zich op vrouwen die sporten op allerlei verschillende niveaus. De eerste collectie, die in het voorjaar van 2025 wordt gelanceerd, bevat onder meer trainingsoutfits die zijn ontworpen om de natuurlijke lichaamsvorm te ondersteunen en te versterken.

Aanbevolen Video

Scroll om verder te lezen

Het merk combineert de Dri-Fit-technologie van Nike, gecombineerd met de pasvorm en het design waar Skims bekend om staat. Hierdoor willen ze functionaliteit combineren met stijl om een zelfverzekerd gevoel tijdens het sporten te geven. De collectie zal in eerste instantie beschikbaar zijn via de websites van Nike en Skims, evenals in geselecteerde winkels in de Verenigde Staten. Een wereldwijde uitbreiding staat gepland voor 2026.
De lancering van NikeSkims komt op een strategisch moment, nu de populariteit van vrouwensport en sportmode blijft groeien. Skims, dat al officiële ondergoedpartner is van de NBA, WNBA en USA Basketball, ziet de samenwerking met Nike als een belangrijke stap in haar uitbreiding.